.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرسپولیس به رفتن درخشان کمک کرد/ تساوی خانگی برابر صبا
تیم فوتبال پرسپولیس هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر را در شرایطی با تساوی به پایان رساند که قبل از این صحبت هایی مبنی بر تغییر سرمربی این تیم و حضور برانکو ایوانکوویچ مطرح شده بود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، در ادامه رقابت های هفته بیست و یکم چهاردهمین دوره لیگ برتر عصر امروز تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان صبای قم بود که در نهایت برابر این تیم به تساوی بدون گل رضایت داد.

در این بازی که در حضور کمتر از 2 هزار تماشاگر برگزار شد، شاگردان حمید درخشان نمایش خوبی در نیمه اول نداشتند اما در نیمه دوم شرایطی برای سرخپوشان بهتر شد و آنها صاحب موقعیت های خوبی برای گلزنی شدند که مهرداد طهماسبی دروازه بان صبا اجازه باز شدن دروازه اش را نداد.

حمید درخشان که قبل از این بازی عنوان شده بود سرنوشتش به نتیجه این بازی رقم خورده است از پیام صادقیان هم در نیمه دوم این دیدار استفاده کرد اما بازهم نتوانست به آنچه می خواست دست پیدا کند.

پرسپولیس در دقایق پایانی موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت که در دو فرصت دروازه بان صبا محمد نوری را برای باز کردن دروازه اش ناکام گذاشت.

پرسپولیس با این تساوی 26 امتیازی شد و همچنان در رده نهم باقی ماند. صبای قم هم با این یک امتیاز در رده هشتم باقی ماند و 26 امتیازی شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.